Waarom Dirk (voorlopig) niets in online boodschappen ziet

Waarom Dirk (voorlopig) niets in online boodschappen ziet

Dirk haalde vorige maand de headlines door te stellen dat de toekomst voor supermarkten niet per se online ligt. “We volgen natuurlijk wat er gebeurt. Maar we gaan geen geld investeren in een proces dat voor een continue kostenstijging zorgt”, zegt directeur Marcel Huizing nu tegenover BNR. In gesprek met de nieuwsradio vertelt hij hoe de toekomstplannen van Dirk er wel uitzien.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in