Een eerste blik op de modecollectie van Lidl

Een eerste blik op de modecollectie van Lidl

Wie aan Lidl denkt, denkt niet meteen aan fashion. De supermarktketen zelf is de eerste die dat beaamt. Het weerhoudt het Duitse bedrijf er niet van om samen met topmodel Heide Klum een modecollectie te lanceren. Komende maand wordt de kleding gelanceerd tijdens de New York Fashion Week. De items, waaronder blazers, topjes, jeans, schoenen en accessoires, zijn vanaf 18 september in de supermarkten en online te koop voor een ‘Lidl-prijsje’. Dat betekent dat klanten er maximaal twintig euro voor neer hoeven te leggen, met uitzondering van een leren bikerjack van zo’n vijftig euro. Benieuwd hoe de modecollectie eruit ziet? Hieronder volgen twaalf campagnebeelden en packshots.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in