Boni stopt met eigen webwinkel

Boni gaat zich met een nieuwe online strategie focussen op zijn supermarkten. De webwinkel gaat op slot, maar de samenwerking met Picnic blijft van kracht. Dat laat de supermarktketen weten in een persbericht.

Hoe de nieuwe online strategie van Boni eruit komt te zien is nog onduidelijk. “Wij willen met de nieuwe online strategie gaan inzetten op de ideale online klantreis voor onze klanten”, laat e-commercemanager Huub van der Horst weten.

Boni ging in mei 2011 van start met een eigen webwinkel, waar volgens Van der Horst ‘veel van geleerd’ is. De supermarktketen maakte online echter vooral naam als inkooppartner van Picnic, dat zijn boodschappendienst landelijk aan het uitrollen is. Bouke van der Wal, directeur en eigenaar van Boni, is bestuurder en een van de grootste investeerders van Picnic.

Boni is met zijn supermarkten voornamelijk in het midden van het land actief en telt ruim veertig vestigingen. De webwinkel gaat eind deze week op slot.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!