Dit doet shoppable content met het koopgedrag

Dit doet shoppable content met het koopgedrag

Van de koopknoppen op Pinterest tot hele tv-programma's. Shoppable media raken steeds breder verspreid, waardoor het voor merken steeds makkelijker wordt om niet alleen onder de aandacht van consumenten te komen, maar in potentie ook direct in hun aankoopproces. Maar werkt het ook? Zien consumenten die shoppable content wel, op welke platforms met name en leiden ze ook tot een aankoop? Onderzoekers van MEC ondervroegen 2500 Amerikanen en zetten de resultaten in deze infographic.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!