Zo ziet MasterCard de rol van AR in de winkel

Zo ziet MasterCard de rol van AR in de winkel

Augmented reality heeft de potentie om de retailwereld op z'n kop te zetten, zo is de overtuiging van Mastercard. Daarom heeft het betaalbedrijf een nieuwe 'AR-experience' onthuld die consumenten meer laat leren over wat ze kopen en additionele opties toont die niet fysiek aanwezig zijn. Zelfs betalen in de fysieke winkel kan via AR, met behulp van irisdetectie. Om de toepassing te laten zien is een winkelomgeving van Saks Fifth Avenue gebruikt, al gaat het nog om een demo. In deze video is te zien wat allemaal mogelijk is met de AR-techniek, die gepresenteerd weerd tijdens het event Money2020 in Las Vegas.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!