Lidl opent zijn deuren binnen GTST

Lidl speelt vanaf volgende week een rol in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden. Een van de personages gaat werken bij de Duitse supermarktketen, die een winkel heeft geopend in het fictieve dorp Meerdijk.

De nieuwe verhaallijn gaat maandag van start in de app GTST Meerdijk. Gebruikers kunnen daar alvast kennismaken met het nieuwe personage, dat vooralsnog de naam Q draagt. De letter Q komt binnen de app ook terug in het spel ‘WerQ aan de winkel’, dat mede mogelijk wordt gemaakt door Lidl.

Lidl wil zich via de samenwerking met televisiezender RTL als werkgever op de kaart zetten. De retailer treedt met de marketingcampagne in de voetsporen van WE Fashion. De Nederlandse modeketen speelde vorig jaar een prominente rol binnen de soap, waarbij een van de personages een collectie voor WE Fashion ontwierp. Deze lijn werd eind vorig jaar daadwerkelijk verkocht in zijn webshop en winkels.
 

Reacties

Wat moet je al niet doen om op te vallen .als je het met reclame niet af kan ga je toch gewoon meespelen met GTST ben je elke dag in beeld.nu zullen we Appie H binnen kort ook wel zien in een of andere spot ,

Geplaatst door Jan van Rossem op 3 november 2017 om 11:15

Laatste nieuws

RetailTrends

Verrassend verpakken doe je zo

Extra waarde en de consument activeren: dat zijn de kenmerken die terugkomen...