Albert Heijn dreigt succesvolle restaurantactie kwijt te raken

Albert Heijn dreigt succesvolle restaurantactie kwijt te raken

Iens wil alleen bij een ‘nieuwe invulling’ verder met de restaurantactie bij Albert Heijn. “Je kunt jezelf niet eeuwig herhalen”, zegt directeur Almir Ambeskovic van de online restaurantgids in De Financiële Telegraaf.

De spaaractie voor restaurantzegels, die Albert Heijn inmiddels drie keer heeft gehouden, leidt jaarlijks tot meer dan een miljoen reserveringen in Nederlandse restaurants. Aan de actie deden sinds de start in 2013 zo’n duizend restaurants mee, tien procent van het totaal in ons land. Toch zegt partner Iens in de huidige vorm onvoldoende toegevoegde waarde te zien voor het eigen merk. “Hoewel de schaal ongekend is, zijn er voor ons geen nieuwe inzichten uit voortgekomen”, aldus Ambeskovic. 

Iens hoopt zijn samenwerking met Albert Heijn op een ander manier voort te zetten, zegt de directeur. Welke ‘nieuwe invulling’ de restaurantsite voor ogen heeft, is niet duidelijk. Albert Heijn laat in een reactie weten met Iens in gesprek te zijn over de toekomst van de actie. 
 

Reacties