Dit is de new retail-visie van Alibaba

Dit is de new retail-visie van Alibaba

Alibaba manifesteert zich steeds nadrukkelijker als een fysieke retailspeler. Van de aankoop van warenhuisconcern Intime tot de eigen supermarktketen Hema en van kassaloze winkelconcepten tot 'IKEA-achtige' meubelzaken, het Chinese concern is ermee bezig. Deze week nog stapte Alibaba in Sun Art Retail Group, een van de grootste supermarktbedrijven van China. Bij al zijn stappen opent Alibaba niet simpelweg winkels, maar combineert het dat met de modernste technologieën. Steevast spreekt de e-commercereus van nieuwe stappen in lijn met zijn 'new retail'-visie. Wat die inhoudt, hoopt Alibaba duidelijk te maken in deze video.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in