Albert Heijn heeft een app toegevoegd aan zijn snelle bezorgdienst Rappie. Daarmee wil de supermarkt consumenten helpen ‘nog rapper en flexibeler boodschappen te doen’.
Consumenten kunnen via de app producten toevoegen aan het boodschappenmandje en betalen via een zogeheten ‘boodschappentegoed’. Ook is het mogelijk via iDEAL te betalen. “Tijd is een belangrijke factor voor veel van onze klanten en wij proberen te ontzorgen door gemak en flexibiliteit te bieden”, zegt directeur marketing & format Saskia Egas Reparaz over de app. Albert Heijn test de snelle bezorgdienst momenteel bij vier winkels in Rotterdam en werkt hiervoor samen met de koeriers van Superbuddy.
De Rappie-dienst kan al op veel belangstelling rekenen, zegt ceo Laurens van Geffen van Superbuddy. “Met de nieuwe app zal de groei alleen maar versnellen, omdat bestellen nog makkelijker wordt.” Rappie werd eind september aangekondigd. Over een eventuele verdere uitrol is nog niets bekendgemaakt.
Jan van Rossem 13 dec, 16:39