De botsing tussen personalisatie en privacy

De botsing tussen personalisatie en privacy

Een grote ergernis voor consumenten zijn bedrijven die er niet in slagen relevante, gepersonaliseerde ervaringen te bieden. Tegelijkertijd zijn ze huiverig om al te veel persoonlijke informatie weg te geven, wat paradoxaal genoeg nou net is wat retailers nodig hebben om zo'n ervaring te kunnen bieden. Hoe verhoudt de opvatting van consumenten over personalisatie zich ten opzichte van privacy? En wat vinden ze eigenlijk van technologieën als gezichtsherkenning en winkels die precies weten hoe je winkelgedrag eruitziet? Hornet en Nielsen onderzochten het, met deze infographic als resultaat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in