Door wie je wel (en niet) wordt aanbevolen

Door wie je wel (en niet) wordt aanbevolen

Vorige week besteedden we nog aandacht aan het belang van influencermarketing. Maar wie zijn betere influencers dan oprecht tevreden klanten, die je aanbevelen bij anderen? Qua authenticiteit en geloofwaardigheid lijken zij in ieder geval een stuk meer waard dan betaalde bloggers en vloggers. Maar binnen welke branches is het waarschijnlijk dat je wordt aanbevolen, en wie doet dat, als we het uitsplitsen naar geslacht en leeftijd? OnePoll zocht het uit voor marketingbureau Mention Me, en kwam tot deze infographic.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in