Ray-Ban opent eerste eigen winkel in Europa

Ray-Ban opent eerste eigen winkel in Europa

Ray-Ban heeft Londen gekozen als locatie voor zijn eerste flagshipstore in Europa. Het brillenmerk opent zijn deuren in Carnaby Street.

Ray-Ban krijgt in de bekende Londense winkelstraat de beschikking over zo’n tachtig vierkante meter. De winkel opent komende lente zijn deuren. Het merk introduceerde zijn retailconcept eerder al in onder meer de Verenigde Staten en China. Ray-Ban beschouwt de fysieke winkels als ‘een interactieve plek, waar consumenten de ‘unieke ervaring en cultuur van Ray-Ban kunnen omarmen’.

Het van oorsprong Amerikaanse merk vestigt zich naast Daniel Wellington. Het Zweedse horlogemerk opende deze maand de deuren van zijn conceptstore.

Ray-Ban is eigendom van Luxottica, dat wereldwijd al zo’n negenduizend winkels exploiteert. Zo is het Italiaanse brillenconcern eigenaar van Sunglass Hut, dat is ons land vestigingen heeft in Amsterdam en Batavia Stad.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!