Hoe je alles uit je Google-vermelding haalt

Hoe je alles uit je Google-vermelding haalt

Wie zoekt naar een product of winkel, begint zijn reis vaak op Google. Waar is de dichtstbijzijnde elektronicazaak en tot hoe laat is die open? Wat is het telefoonnummer van de lokale HEMA? En hoe wordt die nieuwe horecagelegenheid eigenlijk gewaardeerd? Het zijn zomaar wat vragen die aan Google gesteld kunnen worden – al dan niet via een spraakopdracht. Daarom is het volgens Storetraffic cruciaal dat alle informatie juist in Google My Business staat vermeld. In deze infographic lees je hoe je het maximale uit deze tool haalt.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in