Albert Heijn experimenteert met nieuwe winkelorganisatie

Albert Heijn experimenteert met nieuwe winkelorganisatie

Albert Heijn houdt pilots met nieuwe manieren om zijn supermarkten te leiden. Zo zouden er plannen zijn om kleinere filialen samen te brengen onder één filiaalmanager, schrijft Distrifood.

Albert Heijn laat weten in twintig pilotwinkels verspreid over het land ‘te kijken wat er wel en niet werkt’, zonder op details in te gaan. In een intern bericht meldt de supermarktketen dat de tests tot en met de zomer lopen en dat op basis van de uitkomsten vervolgacties worden bepaald. ‘We testen verschillende varianten van onderdelen om het beste model te ontwikkelen’, staat onder meer in de brief. 

De laatste aanpassing van het winkelmodel dateert volgens Albert Heijn van 12,5 jaar geleden. ‘We vragen ons af: sluit onze winkelorganisatie nog voldoende aan op de veranderende wensen van onze klanten en op onze Albert Heijn-strategie?’, aldus een woordvoerder. Zo bekijkt de supermarktketen hoe om te gaan met nieuwe ontwikkelingen en trends, zoals de integratie van technologie in de winkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!