Jumbo adopteert reeks La Place-producten

Jumbo adopteert reeks La Place-producten

Jumbo breidt het assortiment van het eigen merk van La Place uit met dertien nieuwe producten. Onder meer verschillende theesoorten, kazen en broodjes komen in de supermarktschappen te liggen.

Jumbo legt onder meer het broodje kruidenroomkaas in de schappen, dat een van de populairste La Place-producten zou zijn. De horecaketen verkoopt er jaarlijks ruim vijfhonderdduizend. Ook olijfolie, pasta en vijf soorten thee behoren tot de nieuwe producten.

De introducties komen voort uit de steeds nauwere samenwerking tussen Jumbo en La Place. De twee merken sparren regelmatig over hun gedeelde visies en de koks hebben wekelijks contact met product- en conceptontwikkelaars, zegt cco Colette Cloosterman-van Eerd van Jumbo. “Het is logisch om het beste van de twee werelden met elkaar te verbinden.” Sommige nieuwe producten wordenper direct uitgerold in de winkels, terwijl een deel over een maand volgt. 

RetailNews meldde begin februari al dat werd gewerkt aan een nieuwe reeks producten voor Jumbo. Die zijn volgens managing director Bart van den Nieuwenhof van La Place exclusief voor de supermarktketen ontwikkeld en volgen op de succesvolle introductie van La Place-koffie, anderhalf jaar geleden. Verder werken beide formules al samen in de vestigingen van Jumbo Foodmarkt en Jumbo City.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends