RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.
Hoe The Sting een winkelpassage nieuw leven inblaast
Na jarenlang leeg te hebben gestaan, is de Brinkmannpassage in Haarlem weer in gebruik. The Sting heeft de stoute schoenen aangetrokken en vult een deel van de voormalige winkelpassage aan de Grote Markt.
Hoe Ocado afrekent met de mythes over online boodschappen
Bijna elke supermarktketen in ons land bezorgt boodschappen thuis, maar winst wordt er niet of nauwelijks mee gemaakt. Het Britse Ocado stampte een volledig nieuw businessmodel uit de grond en weet inmiddels hoe het is om zwarte cijfers te schrijven.
Dit is nu 'de grootste schoenenzaak van Zuid-Nederland'
Schoen- en voetspecialist Snoeren heeft deze maand de deuren van zijn vernieuwde winkel in Teteringen geopend. Dankzij een ruime verdubbeling van het winkeloppervlak is Snoeren volgens de retaildesigners van WSB ‘in één keer de grootste schoenenzaak van Zuid-Nederland’.
Zo spelen retailers in op 1 april
Rond deze tijd moeten we nieuwsberichten en aankondigingen nét iets kritischer bekijken dan anders. Ook retailers en merken leven zich weer uit rond 1 april. Een overzicht van de grappen van dit jaar.
Hoe bol.com groeit dankzij last mile-innovatie
Het ‘leuker en makkelijker maken’ van het dagelijks leven van klanten zit hem voor bol.com vooral in het verbeteren van de last mile. Tijdens het e-Delivery Event deed lead business development last mile Caroline Prick uit de doeken hoe de webwinkel dat doet.
Reacties 0