Mall of the Netherlands en versmarkt stellen opening uit

Mall of the Netherlands en versmarkt stellen opening uit

Fresh! opent op 28 augustus als eerste onderdeel van Mall of the Netherlands zijn deuren. Oorspronkelijk zou de versmarkt vijf maanden eerder al opengaan.

Fresh! heeft een nieuwe reeks huurders gestrikt en heeft de invulling nu bijna compleet. De nieuwe namen zijn saladeformule Salad Box, sushiconcept Itoshii Sushi Shop, banketbakker More Pastry en streetfoodzaak YoYo! Korean Food. Door deze laatste toevoegingen ontstaat er een divers en kwalitatief versaanbod wat Fresh! een belangrijke winkelbestemming binnen Mall of the Netherlands maakt” aldus projectleider Teun Koek van Unibail-Rodamco.

De verswinkels die al in het bestaande winkelcentrum Leidsenhage gevestigd zijn, krijgen een upgrade. Zo zullen winkels verhuizen en uitbreiden en krijgen een aantal een nieuwe gevel. Fresh! krijgt uitsluitend winkels met voedsel en versproducten gericht op de dagelijkse boodschappen.

Mall of the Netherlands moet in 2020 zijn deuren openen als grootste winkelcentrum van het land. Daarmee opent de mall eveneens met vertraging, want oorspronkelijk zou het vernieuwde Leidsenhage al in 2019 opengaan. Onlangs werd het Zweedse entertainmentconcept O’Learys nog als nieuwste aanwinst aangekondigd. Die formule zit al in Mall of Scandinavia, dat als voorbeeldwinkelcentrum fungeert, maar heeft nog geen vestiging in Nederland. 

Reacties 1


N Oxener 8 aug, 03:12

Er is grote behoefte aan een doe het zelf- en ijzerwinkel;.
meer dan aan allerlei luxe verswinkels.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!