V&D Concepthouse werkt dit jaar opnieuw samen met Albert Heijn voor de verkoop van schoolartikelen. Dat laat mede-eigenaar Ronald van Zetten weten aan RetailNews.
Albert Heijn en V&D Concepthouse sloegen vorig jaar voor het eerst de handen ineen rond het voormalige V&D-event. Een collectie schoolartikelen werd daarbij verkocht in de grootste winkels van Albert Heijn. Dit jaar wordt opnieuw voor die aanpak gekozen. De resultaten van vorig jaar stemden volgens Van Zetten tot tevredenheid.
Frendz was een jaar geleden het eerste voormalige V&D-merk dat door Van Zetten en Roland Kahn nieuw leven werd ingeblazen. Het aantal gebruikers van de mode-app groeit volgens Van Zetten ‘niet explosief, maar wel gestaag’. Terwijl het platform volgens hem veel gebruikt wordt voor inspiratie en het creëren van content, valt het aantal transacties nog tegen. “Dat is nog niet zo makkelijk als bij een gewone online winkel”, zegt Van Zetten.
V&D Concepthouse werkt verder aan een nieuw concept rond Prijzencircus. De lancering daarvan, in samenwerking met een partner, laat nog tot volgend jaar op zich wachten. Daarnaast zijn er plannen om met de naam V&D zelf iets te doen, al wil Van Zetten daar nog niets over kwijt.
Reinder Koornstra 19 apr, 15:27