Jumbo Foodmarkt wordt ook een beetje La Place

Jumbo Foodmarkt wordt ook een beetje La Place

Jumbo Foodmarkt opent volgende week zijn vierde vestiging in Leidsche Rijn. In de nieuwe winkel komen ook elementen van zusterformule La Place terug. “Jumbo Foodmarkt Leidsche Rijn is een echte foodexperience waar het mooiste van Jumbo en La Place samenkomt”, aldus cco Colette Cloosterman-van Eerd.

De winkel telt meer dan 3.500 vierkante meter en is ingericht naar de laatste uitgangspunten van Jumbo Foodmarkt. “We hebben goed geluisterd naar onze klanten van de foodmarkten in Breda, Amsterdam en Veghel”, aldus Cloosterman-van Eerd. In de nieuwe Foodmarkt zijn onder meer negen wereldkeukens van La Place te vinden. Zo kunnen bezoekers er terecht voor sushi, pizza’s, soepen en wraps. Ook is er een La Place Bakkerij, waar dagelijks vers brood wordt gebakken.

Verder beschikt het pand over ‘de grootste groente- en fruitafdeling van Nederland’ en worden er diverse streekproducten aangeboden. Ook is er een kidscorner en een café met 240 zitplaatsen gerealiseerd, waar de gerechten direct genuttigd kunnen worden. De nieuwe Foodmarkt opent 16 mei zijn deuren in Leidsche Rijn, als ook het centrum van de nieuwe buurt officieel wordt geopend.

Jumbo gebruikte eerder al elementen van La Place voor zijn nieuwe gemaksformule Jumbo City. Verder wordt het eigen merk van La Place binnen de supermarkten van Jumbo verkocht.

Reacties 1


Ton Bos 8 mei, 11:12

Mooie ontwikkeling! Past m.i. goed in dit type marktgebied. Ook welstandig Oog in Al zal de Dafne Schippers brug over gaan en genieten van het veelzijdige aanbod. Blurring in optima forma. Een hoogwaardige ontmoetingsplek voor een groeiende groep consumenten die lekker en goed willen eten. Jumbo zet hiermee de toon voor andere stedelijke gebieden met veel tweeverdieners, veel eenpersoons huishoudens en mensen die van lekker en gezond eten houden.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!