City-as-a-service

31 procent van de Nederlanders verwacht dat particulier bezit gaat afnemen en meer gebruik wordt gemaakt van producten als dienst. Dat blijkt uit het rapport City-as-a-service van ABN Amro, waarvoor 1.354 Nederlanders zijn ondervraagd door GfK. In het rapport worden zeven servicemodellen beschreven die ontstaan als stadsbewoners geen producten kopen, maar diensten afnemen. Er is onder meer onderzocht in hoeverre consumenten openstaan voor fashion- en food-as-a-service. 

Dit is een premium artikel

Je kunt de whitepaper niet downloaden omdat je nog niet bent ingelogd of geen member bent. Log in of word member, en krijg - samen met tien collega's - onbeperkt toegang tot RetailTrends. Je ontvangt bovendien maandelijks het magazine RetailTrends en elke werkdag de nieuwsbrief.

Reacties

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Log in of maak gratis een account aan.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!