Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

Spar staat op de tiende plek in de top dertig meest waardevolle Nederlandse merken. De supermarktketen is de hoogst genoteerde retailer in de rangschikking, die door WPP en Kantar is opgesteld. De merkwaarde wordt berekend op basis van interviews met consumenten en een analyse van de financiële en zakelijke prestaties van de merken. Voor de lijst zijn 24 duizend Nederlandse consumenten ondervraagd over 450 merken.

Spar staat op de tiende plek in de top dertig meest waardevolle Nederlandse merken. De supermarktketen is de hoogst genoteerde retailer in de rangschikking, die door WPP en Kantar is opgesteld. De merkwaarde wordt berekend op basis van interviews met consumenten en een analyse van de financiële en zakelijke prestaties van de merken. Voor de lijst zijn 24 duizend Nederlandse consumenten ondervraagd over 450 merken.

Dit is een premium artikel

Je kunt de whitepaper niet downloaden omdat je nog niet bent ingelogd of geen member bent. Log in of word member, en krijg - samen met tien collega's - onbeperkt toegang tot RetailTrends. Je ontvangt bovendien maandelijks het magazine RetailTrends en elke werkdag de nieuwsbrief.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!