Dit is de drijfveer van Dille & Kamille

Dit is de drijfveer van Dille & Kamille

Als Hans Geels naar het retaillandschap kijkt, ziet hij spelers als Action en Primark floreren. Daarbij gaat het volgens hem om ketens die consumenten alleen een lage prijs bieden en zelf de winst opstrijken, waarbij de rest van de waardeketen wordt ‘uitgeknepen’. “Wij hopen dat duurzaamheid eens een keer echt gaat doorbreken”, aldus de algemeen directeur van Dille & Kamille tijdens Trends & Transities in Retail. Dille & Kamille heeft zelf als doel om in 2030 ‘aan de aarde terug te geven wat we ervan nemen’.


Bekijk ook:
Dit is de aftermovie van Trends & Transities in Retail

Als Hans Geels naar het retaillandschap kijkt, ziet hij spelers als Action en Primark floreren. Daarbij gaat het volgens hem om ketens die consumenten alleen een lage prijs bieden en zelf de winst opstrijken, waarbij de rest van de waardeketen wordt ‘uitgeknepen’. “Wij hopen dat duurzaamheid eens een keer echt gaat doorbreken”, aldus de algemeen directeur van Dille & Kamille tijdens Trends & Transities in Retail. Dille & Kamille heeft zelf als doel om in 2030 ‘aan de aarde terug te geven wat we ervan nemen’.


Bekijk ook:
Dit is de aftermovie van Trends & Transities in Retail
Het belang van een purpose en de rol van personeel

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!