Omnichannel, retailers hebben er vaak de mond van vol. Het begrip duikt op als het gaat om een betere klantervaring, maar ook rond de marketingstrategie. Maar hoeveel geld wordt er dit jaar eigenlijk ingestoken, is dat meer dan vorig jaar en waar gaat dat precies naartoe? En waar liggen de belangrijkste uitdagingen? Omnichannelspecialist Iterable ging in gesprek met driehonderd retailbestuurders en zette de resultaten in deze infographic.
Omnichannel, retailers hebben er vaak de mond van vol. Het begrip duikt op als het gaat om een betere klantervaring, maar ook rond de marketingstrategie. Maar hoeveel geld wordt er dit jaar eigenlijk ingestoken, is dat meer dan vorig jaar en waar gaat dat precies naartoe? En waar liggen de belangrijkste uitdagingen? Omnichannelspecialist Iterable ging in gesprek met driehonderd retailbestuurders en zette de resultaten in deze infographic.
Verder lezen?
Maak een gratis account en krijg;
✅ toegang tot al het retailnieuws;
✅ de nieuwsbrieven van RetailTrends;
✅ de mogelijkheid om te reageren op artikelen.
Wil je geen account, maar wel dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws en de opkomende trends in de retailmarkt? Schrijf je dan hier in op onze gratis nieuwsbrieven.
Log in met LinkedIn