Wat retailers echt doen met omnichannel

Wat retailers echt doen met omnichannel

Omnichannel, retailers hebben er vaak de mond van vol. Het begrip duikt op als het gaat om een betere klantervaring, maar ook rond de marketingstrategie. Maar hoeveel geld wordt er dit jaar eigenlijk ingestoken, is dat meer dan vorig jaar en waar gaat dat precies naartoe? En waar liggen de belangrijkste uitdagingen? Omnichannelspecialist Iterable ging in gesprek met driehonderd retailbestuurders en zette de resultaten in deze infographic.

 

Omnichannel, retailers hebben er vaak de mond van vol. Het begrip duikt op als het gaat om een betere klantervaring, maar ook rond de marketingstrategie. Maar hoeveel geld wordt er dit jaar eigenlijk ingestoken, is dat meer dan vorig jaar en waar gaat dat precies naartoe? En waar liggen de belangrijkste uitdagingen? Omnichannelspecialist Iterable ging in gesprek met driehonderd retailbestuurders en zette de resultaten in deze infographic.

 

Verder lezen?

Maak een gratis account en krijg;
✅ toegang tot al het retailnieuws;
✅ de nieuwsbrieven van RetailTrends;
✅ de mogelijkheid om te reageren op artikelen.
     

Wil je geen account, maar wel dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws en de opkomende trends in de retailmarkt? Schrijf je dan hier in op onze gratis nieuwsbrieven.

 

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul je wachtwoord nogmaals in ter controle.

Log in met LinkedIn

Wanneer je m.b.v. social media inlogt, ga je akkoord met onze privacyverklaring.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!