Modebedrijf Fossil heeft een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten met BMW. De Amerikaanse specialist in accessoires ontwerpt, produceert en distribueert de komende jaren horloges en smartwatches voor het autobedrijf.
De eerste collectie horloges van het BMW-merk komt naar verwachting volgend jaar op de markt. De producten worden verkocht in de meer dan vierduizend retaillocaties van het automerk wereldwijd en bij de belangrijkste retailers binnen het netwerk van Fossil. Ceo Kosta Kartsotis van Fossil noemt BMW ‘een van de meest iconische merken ter wereld’. "We kijken ernaar uit om onze expertise op het gebied van horlogeontwerp en smartwatches naar BMW-liefhebbers over de hele wereld te brengen.”
Fossil heeft een portfolio met eigen merken van vooral horloges, sieraden, handtassen, kleine lederwaren en wearables. Daarnaast ontwerpt het concern in licentie voor onder meer Diesel, Michael Kors en Kate Spade. Fossil heeft in ons land eigen winkels in de Amsterdamse Kalverstraat en outletcentrum Batavia Stad.
Reacties 0