Picnic voegt duizend producten toe op klantverzoek

Picnic voegt duizend producten toe op klantverzoek

Picnic heeft dit jaar tot nu toe ruim duizend nieuwe producten aan zijn assortiment toegevoegd op aanvraag van klanten. Het gaat volgens de app-only super vooral om biologische en vegetarische producten uit het hogere segment.

Picnic zegt zijn klanten al sinds de start voortdurend bij het samenstellen van het assortiment te betrekken. Onder meer naar luxe brood, verse pasta, hogere segment wijn en glutenvrije producten was veel vraag. Ook zijn producten van De Vegetarische Slager aan het aanbod toegevoegd.

Klanten kunnen via de app aangeven dat ze producten missen. Ieder verzoek wordt serieus bekeken, zegt medeoprichter Michiel Muller. “Op die manier voegen we producten toe die klanten ook echt willen hebben.”

De verzoeken van klanten zijn zeer uiteenlopend, zegt Muller. “Variërend van fusten bier tot tien kilo paardenvoer.” Verder valt volgens hem op dat klanten veel lokale producten voordragen.

Picnic gaat later deze maand van start in Limburg, als volgende stap in de landelijke uitrol. Onlangs ging de websuper al van start in de omgeving van Zeist en in de provincies Noord-Brabant en Gelderland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!