Waarom high worden van drugs, als je hetzelfde gevoel ook krijgt van sporten? Onder de noemer ‘swap drugs for sportswear’ heeft Björn Borg een pop-up winkel geopend in Amsterdam. Het Zweedse modemerk lanceerde onlangs de campagne ‘Chase the Exerhighs’, die zich richt op de ‘hypnotiserende euforie’ en het plezier dat bij sporten komt kijken. “Training geeft zo’n hoeveelheid stimulerende stoffen vrij in je hersenen dat het in sommige landen illegaal kan zijn”, aldus marketingdirecteur Jonas Lindberg Nyvang.
De tijdelijke winkel bevond zich in de Pijp, meer specifiek in de Frans Halsstraat. Verbaasde bezoekers konden er bijvoorbeeld hun joint inruilen voor items uit een limited edition-collectie met illustraties van Patrick Saville.
Waarom high worden van drugs, als je hetzelfde gevoel ook krijgt van sporten? Onder de noemer ‘swap drugs for sportswear’ heeft Björn Borg een pop-up winkel geopend in Amsterdam. Het Zweedse modemerk lanceerde onlangs de campagne ‘Chase the Exerhighs’, die zich richt op de ‘hypnotiserende euforie’ en het plezier dat bij sporten komt kijken. “Training geeft zo’n hoeveelheid stimulerende stoffen vrij in je hersenen dat het in sommige landen illegaal kan zijn”, aldus marketingdirecteur Jonas Lindberg Nyvang.
De tijdelijke winkel bevond zich in de Pijp, meer specifiek in de Frans Halsstraat. Verbaasde bezoekers konden er bijvoorbeeld hun joint inruilen voor items uit een limited edition-collectie met illustraties van Patrick Saville.
Voor wie meer wil weten over de vergelijking tussen drugs en sporten, heeft Björn Borg deze video gemaakt: