Albert Heijn geeft vliegtuigservice Appie Fly vervolg

Albert Heijn geeft vliegtuigservice Appie Fly vervolg

Albert Heijn lanceert in samenwerking met Transavia een boodschappenservice voor vliegreizigers. Met Appie Fly kunnen reizigers al tijdens hun reis boodschappen bestellen.

Bij het inchecken geeft de passagier aan of hij gebruik wil maken van de service. In de speciaal samengestelde 'welkom thuis'-box zitten ontbijtproducten voor twee personen. De klant kan kiezen uit twee verschillende boxen, beide gevuld met broodjes, beleg, drinken en fruit of kwark. Na het in ontvangst nemen van de bagage kan de passagier zijn boodschap ophalen bij het speciale ophaalpunt.

Eerder dit jaar werd de dienst al op kleine schaal getest. Dit vervolgtraject duurt drie maanden en is exclusief voor Transavia-passagiers met een vlucht naar Rotterdam. Naar eigen zeggen zijn de supermarkt en de vliegtuigmaatschappij de eerste in Nederland die een dergelijke boodschappenservice introduceren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!