Waarom voice commerce wel groeit, maar niet zaligmakend is

Waarom voice commerce wel groeit, maar niet zaligmakend is

Voice commerce wordt vaak gepresenteerd als de next big thing in retail. Bestellen we straks inderdaad alles met onze stem, die daarmee de rol van schermen overneemt? Voice design strategist Ben Sauer, die werkte met de teams van onder meer Amazon en Tesco, ziet het zo'n vaart niet lopen. Want in veel gevallen is voice niet het ideale instrument, vertelde hij tijdens What's Next in Retail Tech. Wel verwacht hij dat steeds meer services een toepassing van voice zullen toevoegen. "De minder voor de hand liggende toepassingen zijn vaak het succesvolst."

 

Voice commerce wordt vaak gepresenteerd als de next big thing in retail. Bestellen we straks inderdaad alles met onze stem, die daarmee de rol van schermen overneemt? Voice design strategist Ben Sauer, die werkte met de teams van onder meer Amazon en Tesco, ziet het zo'n vaart niet lopen. Want in veel gevallen is voice niet het ideale instrument, vertelde hij tijdens What's Next in Retail Tech. Wel verwacht hij dat steeds meer services een toepassing van voice zullen toevoegen. "De minder voor de hand liggende toepassingen zijn vaak het succesvolst."

 

Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.
Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!