Waarom merken experimenteren met hologrammen

Waarom merken experimenteren met hologrammen

Steeds meer mensen leven veelvuldig in een digitale wereld. Nu het vertrouwen in merken op een laag pitje staat, biedt merken dat de kans om ‘op een heel andere manier een relatie aan te gaan met klanten’. Althans, dat is de opvatting van trendwatcher Sander Duivestein, die de impact van technologie op bedrijven en maatschappij onderzoekt. Tijdens What’s Next in Retail Tech ging hij in op merken die experimenteren met hologrammen. “Je hebt een heel kneedbaar instrument in handen: een avatar die je kunt vormen naar jouw wensen.”

 

Steeds meer mensen leven veelvuldig in een digitale wereld. Nu het vertrouwen in merken op een laag pitje staat, biedt merken dat de kans om ‘op een heel andere manier een relatie aan te gaan met klanten’. Althans, dat is de opvatting van trendwatcher Sander Duivestein, die de impact van technologie op bedrijven en maatschappij onderzoekt. Tijdens What’s Next in Retail Tech ging hij in op merken die experimenteren met hologrammen. “Je hebt een heel kneedbaar instrument in handen: een avatar die je kunt vormen naar jouw wensen.”

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!