Steeds meer mensen leven veelvuldig in een digitale wereld. Nu het vertrouwen in merken op een laag pitje staat, biedt merken dat de kans om ‘op een heel andere manier een relatie aan te gaan met klanten’. Althans, dat is de opvatting van trendwatcher Sander Duivestein, die de impact van technologie op bedrijven en maatschappij onderzoekt. Tijdens What’s Next in Retail Tech ging hij in op merken die experimenteren met hologrammen. “Je hebt een heel kneedbaar instrument in handen: een avatar die je kunt vormen naar jouw wensen.”
Steeds meer mensen leven veelvuldig in een digitale wereld. Nu het vertrouwen in merken op een laag pitje staat, biedt merken dat de kans om ‘op een heel andere manier een relatie aan te gaan met klanten’. Althans, dat is de opvatting van trendwatcher Sander Duivestein, die de impact van technologie op bedrijven en maatschappij onderzoekt. Tijdens What’s Next in Retail Tech ging hij in op merken die experimenteren met hologrammen. “Je hebt een heel kneedbaar instrument in handen: een avatar die je kunt vormen naar jouw wensen.”