Het jaar loopt langzaam maar zeker ten einde en heeft weer talloze voorbeelden geleverd van retailers die de fysieke winkel opnieuw hebben gedefinieerd. Denk aan het vlaggenschip van Nike in New York of het innovatiebolwerk van Sam's Club. Maar ook met minder middelen dan deze twee reuzen zijn er mogelijkheden om je winkel in het nieuwe jaar van nieuw elan te voorzien. Deze infographic van winkelontwerper Geaves Surfaces biedt wat handvatten om daarmee aan de slag te gaan.
Zo til je je winkel naar een hoger niveau in 2019
Gepubliceerd op 3 december 2018 om 12:24
Het jaar loopt langzaam maar zeker ten einde en heeft weer talloze voorbeelden geleverd van retailers die de fysieke winkel opnieuw hebben gedefinieerd. Denk aan het vlaggenschip van Nike in New York of het innovatiebolwerk van Sam's Club. Maar ook met minder middelen dan deze twee reuzen zijn er mogelijkheden om je winkel in het nieuwe jaar van nieuw elan te voorzien. Deze infographic van winkelontwerper Geaves Surfaces biedt wat handvatten om daarmee aan de slag te gaan.