Rond deze periode stroomt menig vliegveld in Europa weer vol met mensen die er even tussenuit gaan voor een winterbreak. En wat doen die in de periode tussen de aankomst op het vliegveld en het opstijgen? Winkelen, bijvoorbeeld. Veel tijd hebben ze daar niet voor, dus is het belangrijk dat je vliegveldwinkel optimaal is ingericht om de consument vlak voor de reis toch nog die aankoop bij je te laten doen. Wat verlangen consumenten van een winkel op het vliegveld, hoe lang nemen ze de tijd voor het shoppen, hoeveel geven ze uit? Betaalplatform FreedomPay zocht het uit onder 2500 Britse reizigers, met deze infographic als resultaat.
Retailen op het vliegveld, een kunst apart
Gepubliceerd op 20 december 2018 om 10:56
Rond deze periode stroomt menig vliegveld in Europa weer vol met mensen die er even tussenuit gaan voor een winterbreak. En wat doen die in de periode tussen de aankomst op het vliegveld en het opstijgen? Winkelen, bijvoorbeeld. Veel tijd hebben ze daar niet voor, dus is het belangrijk dat je vliegveldwinkel optimaal is ingericht om de consument vlak voor de reis toch nog die aankoop bij je te laten doen. Wat verlangen consumenten van een winkel op het vliegveld, hoe lang nemen ze de tijd voor het shoppen, hoeveel geven ze uit? Betaalplatform FreedomPay zocht het uit onder 2500 Britse reizigers, met deze infographic als resultaat.