De alomtegenwoordigheid van mobiele devices en verbondenheid verandert het leven van iedereen, en daarmee ook het winkelgedrag. Maar de manier waarop dat gebeurt, verschilt per generatie. Hoe anders is de rol van de fysieke winkel bijvoorbeeld per leeftijdsgroep? En moeten we ons afvragen bij wie winkelen met de smartphone het populairst is, of eerder wie dat het minst vervelend vindt? Salesforce onderzocht de verschillen tussen drie generaties en zette de highlights op een rij in deze infographic.
Dit je moet weten over het shopgedrag van verschillende generaties
Gepubliceerd op 24 december 2018 om 10:20
De alomtegenwoordigheid van mobiele devices en verbondenheid verandert het leven van iedereen, en daarmee ook het winkelgedrag. Maar de manier waarop dat gebeurt, verschilt per generatie. Hoe anders is de rol van de fysieke winkel bijvoorbeeld per leeftijdsgroep? En moeten we ons afvragen bij wie winkelen met de smartphone het populairst is, of eerder wie dat het minst vervelend vindt? Salesforce onderzocht de verschillen tussen drie generaties en zette de highlights op een rij in deze infographic.