Een razendsnelle rondleiding door het nieuwe Schoonenberg

Een razendsnelle rondleiding door het nieuwe Schoonenberg

Schoonenberg Hoorcomfort lanceerde recent een geheel nieuw winkelconcept onder de noemer World of Hearing. De audicienketen noemt zijn nieuwe format ‘de winkel voor het horen van de toekomst’. Consumenten kunnen er zelf aan de slag met interactieve schermen en zelfs in een 'experience room', waar ze volgens de retailer kunnen leren 'het maximale uit hun gehoor te halen'. Deze video geeft in vogelvlucht een indruk van het nieuwe gezicht van Schoonenberg.

 

Schoonenberg Hoorcomfort lanceerde recent een geheel nieuw winkelconcept onder de noemer World of Hearing. De audicienketen noemt zijn nieuwe format ‘de winkel voor het horen van de toekomst’. Consumenten kunnen er zelf aan de slag met interactieve schermen en zelfs in een 'experience room', waar ze volgens de retailer kunnen leren 'het maximale uit hun gehoor te halen'. Deze video geeft in vogelvlucht een indruk van het nieuwe gezicht van Schoonenberg.

 

Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.
Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!