Een fysieke winkel openen? Hier moet je aan denken

Een fysieke winkel openen? Hier moet je aan denken

Wie één nieuwe vestiging opent, kan gemiddeld rekenen op ruim een derde extra traffic. Dat leidt niet automatisch tot extra omzet, maar het kan veel goeds doen voor onder meer de brand awareness en koopbereidheid. In het januarinummer van RetailTrends besteden we uitgebreid aandacht aan het effect van stenen op online: een weinig onderzocht fenomeen, waarvan de impact echter niet te onderschatten valt. Natuurlijk duiken niet alleen etailers op in de winkelstraat, er zijn ook nog altijd starters zonder webwinkel te vinden. Ben je ook van plan om een fysieke winkel te openen? Deze infographic van Storetraffic geeft een overzicht van alle punten waar je aan moet denken, van de juridische structuur tot het kiezen van de juiste kassa.

Wie één nieuwe vestiging opent, kan gemiddeld rekenen op ruim een derde extra traffic. Dat leidt niet automatisch tot extra omzet, maar het kan veel goeds doen voor onder meer de brand awareness en koopbereidheid. In het januarinummer van RetailTrends besteden we uitgebreid aandacht aan het effect van stenen op online: een weinig onderzocht fenomeen, waarvan de impact echter niet te onderschatten valt. Natuurlijk duiken niet alleen etailers op in de winkelstraat, er zijn ook nog altijd starters zonder webwinkel te vinden. Ben je ook van plan om een fysieke winkel te openen? Deze infographic van Storetraffic geeft een overzicht van alle punten waar je aan moet denken, van de juridische structuur tot het kiezen van de juiste kassa.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!