Wie één nieuwe vestiging opent, kan gemiddeld rekenen op ruim een derde extra traffic. Dat leidt niet automatisch tot extra omzet, maar het kan veel goeds doen voor onder meer de brand awareness en koopbereidheid. In het januarinummer van RetailTrends besteden we uitgebreid aandacht aan het effect van stenen op online: een weinig onderzocht fenomeen, waarvan de impact echter niet te onderschatten valt. Natuurlijk duiken niet alleen etailers op in de winkelstraat, er zijn ook nog altijd starters zonder webwinkel te vinden. Ben je ook van plan om een fysieke winkel te openen? Deze infographic van Storetraffic geeft een overzicht van alle punten waar je aan moet denken, van de juridische structuur tot het kiezen van de juiste kassa.
Een fysieke winkel openen? Hier moet je aan denken
Gepubliceerd op 28 januari 2019 om 11:08
Wie één nieuwe vestiging opent, kan gemiddeld rekenen op ruim een derde extra traffic. Dat leidt niet automatisch tot extra omzet, maar het kan veel goeds doen voor onder meer de brand awareness en koopbereidheid. In het januarinummer van RetailTrends besteden we uitgebreid aandacht aan het effect van stenen op online: een weinig onderzocht fenomeen, waarvan de impact echter niet te onderschatten valt. Natuurlijk duiken niet alleen etailers op in de winkelstraat, er zijn ook nog altijd starters zonder webwinkel te vinden. Ben je ook van plan om een fysieke winkel te openen? Deze infographic van Storetraffic geeft een overzicht van alle punten waar je aan moet denken, van de juridische structuur tot het kiezen van de juiste kassa.