Albert Heijn maakt schapruimte vrij voor jonge boeren

Albert Heijn maakt schapruimte vrij voor jonge boeren

Albert Heijn test onder de noemer ‘jonge boer over de vloer’ een nieuw concept in vier supermarkten. Jonge Nederlandse boeren krijgen daarbij een podium voor hun producten in het schap.

Albert Heijn houdt een pilot met vier boeren uit Erp, Raamsdonkveer, Ens en Lage Zwaluwe. Zij krijgen ruimte om hun zuivelproducten en groenten onder de aandacht te brengen bij een lokale Albert Heijn-supermarkt. Het concept komt uit de koker van Albert Heijn Food Rebels. De foodinnovatietak van de retailer kwam eerder met concepten als het startupschap, de maaltijdmuur en de Verspillingskeuken. 

Met de pilot ‘jonge boer over de vloer’ wil Albert Heijn een podium geven aan ambitieuze boeren om hun producten in lokale winkels te testen. De producten worden verkocht in de schap waar het product normaal gesproken ook ligt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!