Over de populariteit van fysieke en online winkels is al ontzettend veel onderzocht, gezegd en geschreven. Wint de één het van de ander of ondersteunen de twee elkaar vooral? Waarschijnlijk valt voor dat laatste het meest te zeggen. Het aandeel van online winkelen groeit, maar het persoonlijke aspect van fysieke winkels blijft voor de meeste consumenten belangrijk. Het is daarom voor de fysieke retailer van belang dat hij blijft nadenken over het bieden van de beste klantervaring en over innovaties op dit gebied, zodat het winkelbezoek van de klant niet eenmalig is. Deze infographic van Storetraffic geeft een aantal inzichten op het gebied van offline retailinnovaties.
Zo blijft de fysieke retail aantrekkelijk
Gepubliceerd op 18 februari 2019 om 10:50
Over de populariteit van fysieke en online winkels is al ontzettend veel onderzocht, gezegd en geschreven. Wint de één het van de ander of ondersteunen de twee elkaar vooral? Waarschijnlijk valt voor dat laatste het meest te zeggen. Het aandeel van online winkelen groeit, maar het persoonlijke aspect van fysieke winkels blijft voor de meeste consumenten belangrijk. Het is daarom voor de fysieke retailer van belang dat hij blijft nadenken over het bieden van de beste klantervaring en over innovaties op dit gebied, zodat het winkelbezoek van de klant niet eenmalig is. Deze infographic van Storetraffic geeft een aantal inzichten op het gebied van offline retailinnovaties.