Allerhande brengt eigen kookboek op de markt

Allerhande brengt eigen kookboek op de markt

Albert Heijn verkoopt sinds deze week het eerste kookboek van Allerhande. Het boek ‘Vol Smaak’ bevat 135 recepten die bestaan uit verse ingrediënten. 

De gerechten in het boek variëren van een klassiek gerecht als chili con carne tot een meer culinaire ovenschotel met zeevruchten. Ook aan de vegetarische eter is gedacht. Naast de recepten wordt er informatie gegeven over de ingrediënten, krijgen consumenten tips bij de recepten en wordt er uitleg van technieken gegeven. Het boek van Allerhande telt 363 pagina’s en kost 9,95 euro. 

Allerhande is in 1954 ontstaan als krant voor kookinspiratie en is uitgegroeid tot een platform met onder meer een magazine en website.

Catch the Shopper op 25 april
Ragnhild Bajema is commercieel directeur bij MPG, contentbedenker van Allerhande. Bajema is één van de sprekers tijdens het RetailTrends-event Catch the Shopper dat op 25 april plaatsvindt in Maarssen. Ook merken als Jumbo, Bever, Allerhande, Only for Men en Rumag staan op het programma. Ga voor meer informatie en om je aan te melden naar de website catchtheshopper.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!