In een tijd waarin consumenten meer en meer koopkracht hebben, is de klantervaring een van de belangrijkste onderscheidende factoren geworden onder merken in alle branches. De verwachtingen van klanten stijgen in rap tempo en merken zoeken altijd naar manieren om ervaringen te bieden die concurrenten overstijgen. Deze infographic van iPerceptions, specialist in customer experience management, biedt negentien statistieken over de klantervaring anno nu die iedereen die zich met dit thema bezighoudt zou moeten kennen.
Negentien eye-openers over het belang van de klantervaring
Gepubliceerd op 25 maart 2019 om 11:56
In een tijd waarin consumenten meer en meer koopkracht hebben, is de klantervaring een van de belangrijkste onderscheidende factoren geworden onder merken in alle branches. De verwachtingen van klanten stijgen in rap tempo en merken zoeken altijd naar manieren om ervaringen te bieden die concurrenten overstijgen. Deze infographic van iPerceptions, specialist in customer experience management, biedt negentien statistieken over de klantervaring anno nu die iedereen die zich met dit thema bezighoudt zou moeten kennen.