Jamin en MultiVlaai komen eind deze maand met het platform Traktatiepartner.nl. De winkelketens richten zich daarmee op bedrijven die relaties of hun personeel iets cadeau willen geven.
Met het platform krijgen spelers als Greetz en Pimms er volgens eigenaar Maarten Steinkamp een concurrent bij. In het aanbod zitten de taarten en vlaaien van MultiVlaai en zusterketen Limburgia en onder meer de paaseitjes, bonbons en chocoladeletters van Jamin. Bij het online platform kunnen binnenkort ook externe partijen zich aansluiten. Zo verwacht Traktatiepartner.nl op korte termijn een samenwerking aan te kondigen met landelijke spelers op het gebied van bloemen en wijn.
Steinkamp hoopt met Traktatiepartner.nl langdurige partnerships en abonnementen te kunnen aangaan. “Samen met de klant kunnen we aan de hand van vooraf afgesproken budget een jaarplan maken en perfect invullen op welke momenten een traktatie kan worden ingezet”, aldus de eigenaar.
Als groot voordeel ten opzichte van andere online aanbieders noemt Steinkamp het feit dat Traktatiepartner.nl gebruik kan maken van zo’n tweehonderd fysieke verkooppunten. “Onze winkels zijn niet alleen distributiepunten maar ook service-units, en dus altijd dichtbij.”
Reacties 0