Kwantum, Leen Bakker, Intratuin. De nieuwe winkelconcepten van grote retailers volgen elkaar de laatste tijd in rap tempo op. Logisch, want in de concurrentieslag met online is het voor fysieke winkels steeds belangrijker hun stenen aanwezigheid als onderscheidende factor in te zetten. Het verbouwen van je winkel kan je veel brengen in termen van omzet en het versterken van je merk. Maar waar moet je op letten? Deze infographic van BigRentz biedt een handleiding in vijf stappen voor een succesvolle winkelvernieuwing.
Zo levert je nieuwe winkelconcept een omzetboost op
Gepubliceerd op 15 april 2019 om 10:55
Kwantum, Leen Bakker, Intratuin. De nieuwe winkelconcepten van grote retailers volgen elkaar de laatste tijd in rap tempo op. Logisch, want in de concurrentieslag met online is het voor fysieke winkels steeds belangrijker hun stenen aanwezigheid als onderscheidende factor in te zetten. Het verbouwen van je winkel kan je veel brengen in termen van omzet en het versterken van je merk. Maar waar moet je op letten? Deze infographic van BigRentz biedt een handleiding in vijf stappen voor een succesvolle winkelvernieuwing.