De populariteit van contentmarketing heeft de afgelopen jaren een boost gekregen. Dacht drie jaar geleden nog maar zes procent van de marketeers te weten hoe een succesvolle marketingcampagne neer te zetten, in 2019 onderkent een derde van deze groep dit. Het grootste gedeelte zegt dat voor de marketing van het merk het speerpunt bij geschreven content ligt, maar ook e-mailmarketing en videocontent scoren hoog. Zazzle Media deed drie jaar onderzoek naar de staat van contentmarketing. De highlights uit het onderzoek zijn in deze infographic uitgelicht.
De populariteit van contentmarketing heeft de afgelopen jaren een boost gekregen. Dacht drie jaar geleden nog maar zes procent van de marketeers te weten hoe een succesvolle marketingcampagne neer te zetten, in 2019 onderkent een derde van deze groep dit. Het grootste gedeelte zegt dat voor de marketing van het merk het speerpunt bij geschreven content ligt, maar ook e-mailmarketing en videocontent scoren hoog. Zazzle Media deed drie jaar onderzoek naar de staat van contentmarketing. De highlights uit het onderzoek zijn in deze infographic uitgelicht.