Hoe MediaMarkt veranderde in een 'state of the art tech organisatie'

Hoe MediaMarkt veranderde in een 'state of the art tech organisatie'

MediaMarktSaturn heeft het afgelopen jaar zijn organisatie veranderd van een bedrijf met traditionele technologie naar een 'state of the art tech organisatie'. Dat vertelde cto Atul Bhardwaj op het code.talks commerce congres in Berlijn. Om binnen een organisatie op een goede manier met technologie om te gaan, moet je volgens Bhardwaj drie dingen op orde hebben. Je moet een relatie opbouwen tussen het bedrijf en technologie. Je moet kritisch kijken naar de manier waarop er met technologie wordt omgegaan en je moet het platform goed begrijpen. Die drie dingen heeft MediaMarktSaturn het afgelopen jaar aangepakt. In zijn presentatie vertelt hij hoe het bedrijf dit heeft gedaan en wat de resultaten ervan zijn geweest. 

 

MediaMarktSaturn heeft het afgelopen jaar zijn organisatie veranderd van een bedrijf met traditionele technologie naar een 'state of the art tech organisatie'. Dat vertelde cto Atul Bhardwaj op het code.talks commerce congres in Berlijn. Om binnen een organisatie op een goede manier met technologie om te gaan, moet je volgens Bhardwaj drie dingen op orde hebben. Je moet een relatie opbouwen tussen het bedrijf en technologie. Je moet kritisch kijken naar de manier waarop er met technologie wordt omgegaan en je moet het platform goed begrijpen. Die drie dingen heeft MediaMarktSaturn het afgelopen jaar aangepakt. In zijn presentatie vertelt hij hoe het bedrijf dit heeft gedaan en wat de resultaten ervan zijn geweest. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!