Digitale marketing is belangrijker dan ooit

Digitale marketing is belangrijker dan ooit

Digitale marketing kun je op diverse manieren inzetten. Welke manier je ook kiest, ze hebben allemaal een gezamenlijk doel: het bereiken van je online klant. Dat lijkt belangrijker dan ooit, stelt Point Blank in zijn onderzoek. Ze voorspellen onder meer een grote groei voor video-adverteren en dat de verkoop via e-commerce in 2021 wereldwijd goed is voor 4,5 biljoen dollar. Maar welke media zijn het belangrijkst om die online klant te vinden en te binden? Is dat seo, content marketing of toch social media? Dat legt Point Blank uit in onderstaande infographic. 

 

Digitale marketing kun je op diverse manieren inzetten. Welke manier je ook kiest, ze hebben allemaal een gezamenlijk doel: het bereiken van je online klant. Dat lijkt belangrijker dan ooit, stelt Point Blank in zijn onderzoek. Ze voorspellen onder meer een grote groei voor video-adverteren en dat de verkoop via e-commerce in 2021 wereldwijd goed is voor 4,5 biljoen dollar. Maar welke media zijn het belangrijkst om die online klant te vinden en te binden? Is dat seo, content marketing of toch social media? Dat legt Point Blank uit in onderstaande infographic. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!