Digitale marketing kun je op diverse manieren inzetten. Welke manier je ook kiest, ze hebben allemaal een gezamenlijk doel: het bereiken van je online klant. Dat lijkt belangrijker dan ooit, stelt Point Blank in zijn onderzoek. Ze voorspellen onder meer een grote groei voor video-adverteren en dat de verkoop via e-commerce in 2021 wereldwijd goed is voor 4,5 biljoen dollar. Maar welke media zijn het belangrijkst om die online klant te vinden en te binden? Is dat seo, content marketing of toch social media? Dat legt Point Blank uit in onderstaande infographic.
Digitale marketing kun je op diverse manieren inzetten. Welke manier je ook kiest, ze hebben allemaal een gezamenlijk doel: het bereiken van je online klant. Dat lijkt belangrijker dan ooit, stelt Point Blank in zijn onderzoek. Ze voorspellen onder meer een grote groei voor video-adverteren en dat de verkoop via e-commerce in 2021 wereldwijd goed is voor 4,5 biljoen dollar. Maar welke media zijn het belangrijkst om die online klant te vinden en te binden? Is dat seo, content marketing of toch social media? Dat legt Point Blank uit in onderstaande infographic.