Amac wil kwaliteit van personeel verbeteren

Amac wil kwaliteit van personeel verbeteren

De betrokkenheid van het winkelpersoneel van Amac ‘lijkt niet altijd optimaal’. Dat zegt eigenaar Ed Bindels in een interview met FD Persoonlijk.

Bindels reageert op de stelling dat het personeel in de vestigingen van de Apple-verkoper arrogant zou zijn. Hij noemt het een ongewenst effect van de schaalvergroting. “Maar het hoort niet bij ons dna.” Hij hoopt het probleem dit jaar uit te bannen, met onder meer trainingen en een scherpere personeelsselectie.

Amac groeide de afgelopen vijftien jaar uit van drie naar 47 filialen in Nederland. Eind vorig jaar opende de retailer zijn flagshipstore in het Utrechtse winkelcentrum The Wall. Die winkel telt 6200 vierkante meter en vult daarmee tien procent van het gehele winkelcentrum.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!