Waarom Lush werd uitgeroepen tot positieve impact-maker

Waarom Lush werd uitgeroepen tot positieve impact-maker

Get your hands dirty. Wacht niet tot andere met oplossingen komen, maar doe het zelf. Dat was de belangrijkste boodschap van het cosmeticamerk Lush vorige week op het event Changemakers in Retail in Utrecht. Het mocht de Changemaker in Retail Award in ontvangst nemen, een prijs die staat voor positieve verandering en het maken van impact op het gebied van duurzaamheid. Lush werd door de jury onder meer geroemd om zijn innovatie op het gebied van verpakkingen. Ruim de helft van de producten van het merk worden verpakkingsvrij verkocht, de rest in rerecycled plastic. Verder zijn alle producten vegetarisch en 87 procent veganistisch. Andere genomineerden voor de award waren duurzaam verfmerk Fairf, chocoladeverkoper Tony’s Chocolonely, koptelefoonmaker Gerrard Street en Ahold Delhaize Coffee Company. In onderstaande video vertelt Ruby Lee van Hoorn, pr-manager bij Lush, onder meer over de innovaties van het merk en wat er voor de komende tijd op de planning staat.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in