Wat Ecover doet om relevant te blijven

Wat Ecover doet om relevant te blijven

People Against Dirty, moederbedrijf van Ecover en Method, maakt al veertig jaar ecologische schoonmaakmiddelen. Het bedrijf weet relevant te blijven door zichzelf steeds weer opnieuw uit te vinden. Zo vertelt Tom Domen, global head of long term innovation bij Ecover en Method, op Changemakers in Retail dat Ecover zijn hervulsysteem wil opschalen. Consumenten kunnen dan met hun lege verpakking naar de winkel om deze opnieuw te laten vullen. Het is een van de manieren om de retail te verduurzamen. Bekijk de andere tips van Domen in deze video.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in