Winkel van de toekomst laat 45 innovaties zien

Winkel van de toekomst laat 45 innovaties zien

De tijd van de winkel openen en afwachten tot een klant binnenkomt, ligt definitief achter ons. Onder dat mom is de Future Store Arnhem geopend. Er worden 45 innovaties getoond waar retailers hun voordeel mee kunnen doen.

Enkele voorbeelden: weersafhankelijke dynamic pricing, slimme klantentellers, schermen die worden gestart als een product wordt opgepakt en interactieve etalages. Een van de initiatiefnemers is Ger Boersma. Van zijn hand verscheen twee jaar geleden het boek Retail in Oorlog.

Het project wordt ondersteund door de provincie Gelderland, de gemeente Arnhem, onderwijsinstellingen en bedrijven. De winkel aan de Jansbinnensingel is alleen op uitnodiging te bezoeken.

Reacties

Gaaf dat er weer een plek is waar getest wordt! Ik ga hem zeker binnenkort bezoeken.

Geplaatst door Frank Quix op 17 juni 2019 om 10:19

Ik zou de winkel ook graag bezoeken. Waar kan ik me aanmelden?

Geplaatst door Ina Smit op 17 juni 2019 om 13:09

Hallo,

Alles over ons is te vinden op www.futurestorearnhem.nl

Geplaatst door Future Store Arnhem op 17 juni 2019 om 13:38

K heb ff op de site gekeken naar wat er allemaal nodig is om de winkel van de toekomst te bouwen.. Alleen al aan apparatuur en kennis is volgens mij zo'n 150.000,-- tot 200.000,-- nodig, dan heb je nog geen inventaris en verhandelbare goederen. Dus voor een kleine ondernemer die een pand van zo'n 150M² wil aankleden is het niet meer terug te verdienen. En eerlijk gezegd gaat dit concept het niet van internetwinkelen winnen. De jeugd besteed geen tijd meer aan het slopende pashokjes gebeuren, dat zie ik al aan mn eigen dochter die zuchtend en puffend kleding past omdat wij het als ouders willen.

Geplaatst door Marcel van ByMarcel.nl op 18 juni 2019 om 07:51

Goed dat je onze site hebt bekeken. Dat winkels de backbone van retail distributie blijven is wel zeker. Doordat on- en offline naadloos samensmelt is het nieuwe retailen voor een groot deel technologisch gedreven, dàt is de boodschap van de Future Store Arnhem. Retailers bepalen zelf welke applicaties daarvoor worden ingezet. ‘Spotify’ modellen, betaal naar gebruik. Je bent van harte welkom de innovaties live in de store te zien.

Geplaatst door Future Store Arnhem op 18 juni 2019 om 09:42

Ah leuk
Een paraplu die met een zonnestraal 5 euro kost en op een regrnachtige dag 15 euro.
Ik zou me genaaid voelen en er nooit meer iets kopen.
Houd het maar op 44 inovaties.

Geplaatst door Davi Lexx op 18 juni 2019 om 15:36

Het product zelf wint altijd niet het middel daartoe!!

Geplaatst door René Haerkens op 20 juni 2019 om 16:37

Laatste nieuws

RetailTrends