Hier komen vrouwelijkheid, puurheid en kracht samen

Hier komen vrouwelijkheid, puurheid en kracht samen

Midden in Hong Kong heeft stylist Hilary Tsui haar eerste winkel geopend: HER shop. In de winkel moeten fashion en gastronomie samenkomen. Daarom combineert de winkel de laatste mode met een gezellige koffiehoek in een winkelruimte met een strak design. 

Volgens de architect CLAP studio, het bedrijf dat de winkel heeft ontworpen, heeft HER shop drie kernwaarden: vrouwelijkheid, puurheid en kracht. Die drie heeft de architect laten terugkomen in het pand. 

Het doel dat Clap studio had, was om klanten in de winkel mee...

Midden in Hong Kong heeft stylist Hilary Tsui haar eerste winkel geopend: HER shop. In de winkel moeten fashion en gastronomie samenkomen. Daarom combineert de winkel de laatste mode met een gezellige koffiehoek in een winkelruimte met een strak design. 

Volgens de architect CLAP studio, het bedrijf dat de winkel heeft ontworpen, heeft HER shop drie kernwaarden: vrouwelijkheid, puurheid en kracht. Die drie heeft de architect laten terugkomen in het pand. 

Het doel dat Clap studio had, was om klanten in de winkel mee te nemen naar een andere planeet. Dat begint al bij binnenkomst, als je onder een van de aluminium bogen doorloopt. Eenmaal binnen zie je dat er allerlei levels zijn waarop de producten uitgestald kunnen worden, net als een berglandschap. En bij de kassa worden je aankopen vacuum verpakt, wat de associatie wekt dat je op trip door de ruimte bent geweest.





Het interieur van de winkel is opgedeeld in twee stukken. In het eerste gedeelte komen het Sneaker Island, de outdoorkleding en de koffiecorner. Het andere gedeelte is gereserveerd voor de HER boetiek, een ruimte met een grote spiegel en genoeg ruimte voor veel sieraden en accessoires. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!