Deze winkel werd onder handen genomen door Coca-Cola

Deze winkel werd onder handen genomen door Coca-Cola

Coca-Cola startte twee jaar geleden met het initiatief 5by20 om wereldwijd de positie van vrouwen te versterken. De frisdrankfabrikant werkte hiervoor samen met kleine bedrijven in meer dan tweehonderd landen, waaronder fruittelers, ambachtslieden en retailers. De video laat zien hoe Coca-Cola een Chinese vrouwelijke ondernemer hielp om haar minisupermarkt om te bouwen naar een meer digitale variant.

 

Coca-Cola startte twee jaar geleden met het initiatief 5by20 om wereldwijd de positie van vrouwen te versterken. De frisdrankfabrikant werkte hiervoor samen met kleine bedrijven in meer dan tweehonderd landen, waaronder fruittelers, ambachtslieden en retailers. De video laat zien hoe Coca-Cola een Chinese vrouwelijke ondernemer hielp om haar minisupermarkt om te bouwen naar een meer digitale variant.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!