De voordelen van click & collect voor klanten én retailers

Wereldwijd wordt click & collect steeds populairder. Tussen 2011 en 2015 is de verkoop van het concept van online bestellen en in de winkel ophalen met 155 procent gestegen. Klanten gebruiken het systeem om verzendkosten te mijden of om tijd te besparen in een fysieke winkel. Niet alleen biedt het voordelen voor de klanten, voor retailers is het een manier om hun omnichannelstrategie beter te integreren. Deze infographic van 2Flow toont aan hoe je klanten voor je kunt winnen met click & collect.

 

Wereldwijd wordt click & collect steeds populairder. Tussen 2011 en 2015 is de verkoop van het concept van online bestellen en in de winkel ophalen met 155 procent gestegen. Klanten gebruiken het systeem om verzendkosten te mijden of om tijd te besparen in een fysieke winkel. Niet alleen biedt het voordelen voor de klanten, voor retailers is het een manier om hun omnichannelstrategie beter te integreren. Deze infographic van 2Flow toont aan hoe je klanten voor je kunt winnen met click & collect.

 

Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.
Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!