De voordelen van click & collect voor klanten én retailers

De voordelen van click & collect voor klanten én retailers

Wereldwijd wordt click & collect steeds populairder. Tussen 2011 en 2015 is de verkoop van het concept van online bestellen en in de winkel ophalen met 155 procent gestegen. Klanten gebruiken het systeem om verzendkosten te mijden of om tijd te besparen in een fysieke winkel. Niet alleen biedt het voordelen voor de klanten, voor retailers is het een manier om hun omnichannelstrategie beter te integreren. Deze infographic van 2Flow toont aan hoe je klanten voor je kunt winnen met click & collect.

 

Wereldwijd wordt click & collect steeds populairder. Tussen 2011 en 2015 is de verkoop van het concept van online bestellen en in de winkel ophalen met 155 procent gestegen. Klanten gebruiken het systeem om verzendkosten te mijden of om tijd te besparen in een fysieke winkel. Niet alleen biedt het voordelen voor de klanten, voor retailers is het een manier om hun omnichannelstrategie beter te integreren. Deze infographic van 2Flow toont aan hoe je klanten voor je kunt winnen met click & collect.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!